Erzincan Valiliği
Erzincan Valiliği
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü
Erzincan Valiliği
Erzincan Valiliği
Yapı Denetim Adres Değişikliği İşlemi İstenen Belgeler

 

KURULUŞUN ADRES DEĞİŞİKLİĞİ İÇİN;


 

1-      Ticaret Sicil Gazetesi adres değişikliği yapılan  (Aslı veya onaylı sureti)

2-      Yapı Denetim İzin Belgesi (Aslı)

3-      Ticaret Sicil Müdürlüğünden alınan son ortaklar listesi (Aslı) *

  • Son ortaklar listesi; Ticaret Sicil Müdürlüğünden alınacak olup, Ticaret Odasından alınan belgeler kabul edilmeyecektir.

4-      Yapı Denetim İzin Belgesi belgelendirme ücret dekontu (2024 yılı 1336 kod 4.400,00 TL)

• Dekontun açıklama bölümüne; kuruluş unvanı, denetim izin belge numarası ve adres değişikliği için yatırıldığı belirtilecek.

5-      Çevre ve Şehircilik İl Müdürlükleri tarafından düzenlenen Büro Donanım / Büro Şantiye Denetim Raporu

6-      Vergi levhası fotokopisi (Yeni adrese göre düzenlenmiş)

 

 

NOT: Yapı denetim kuruluşu, kuruluşun hisselerinin devri ile yetkilisi, tebligat adresi ve benzeri bilgilerin değişmesi hâlinde, bu değişikliklere dair bilgileri en geç bir ay içerisinde yazılı olarak Merkez Yapı Denetim Komisyonuna bildirmek zorundadır.  Aksi durumun tespit edilmesi halinde, değişikliğe ilişkin bilgi ve belgeler sunuluncaya kadar, yapı denetim kuruluşunun denetim sorumluluğu altında bulunan mevcut yapılara ilişkin bilgi formları üzerinde işlem yapması engellenir ve uhdesindeki denetim işlerinin devamına ve yeni denetim işi üstlenmesine izin verilmez.